pühapäev, 28. aprill 2024

Teemantpilt "Lootos"

 

Pintslite ja värvidele vahelduseks sai hiljuti katsetatud üha populaarsust koguvat teemantpilti teha. Olin juba kaua tegelikult mõelnud, et võiks proovida, kuniks ma ükshekt leidsin poest ilusa pildi, mida teha võiks ja hind polnud ka röögatu selle suuruse pildi kohta. Nii ta minuga koju kaasa rändas ja ette sai võetud. Pilt ise meenutab oma valmisolekul pixlipilti aga ega seal midagi imestada pole ka, sest poolikuid või kahevärvilisi kivikesi pole, et saaks ilma sakkideta piirjooni luua.
Selle pildiga läks mul suhteliselt kiiresti, polnud ju muud vaja teha, kui vaid õiged kivikesed õigesse kohta asetada kleepuva lõuendi peal 😀 Muude tegemiste vahepealt tehes läks sellega umbes täpselt kuuaega.
Selliste piltidega on selline asi mul et, kui osad räägivad, et nad ei suuda seda kuidagi käest ära panna, enne, kui pilt valmis on, sest see kivikeste lõuendile paigaldamine on lihtsalt nii mõnus tegevus, siis minul seda effekti ei tekkinud... Mul jäi sealt nagu midagi puudu... Ma tunnen, et ma ei saa "ennast" sinna pilti panna sedasi nagu värvide ja pintsliga seda teha saan, sest see on täielikult minu teema ja ma naudin seda 100-ga, kui saan päris värvidega värvida mõnda pilti 😅 Ehk siis, proovisin ära ja sai küll ilus sätendav tulemus aga edaspidi siiski tuleb minu käest värvidega värvitud pilte ja neid on mul veel omajagu, mida värvida 😊





Kommentaare ei ole: