kolmapäev, 11. jaanuar 2017

Portreed - Tüdruk ja kass


Saades kätte oma hilinenud jõulukingi ja varajase sünnakingi, nimelt soovisin musta ja valget pliiatsit proovi eesmärgil ja kallis abikaasa kinkis hoopis terve hunniku muid värve sinna juurde, et mul see maailm ainult must ja valge poleks 😍😇 nii lahe😎  Noo ja muidugi tuli ju kohe ka katsetama asuda neid uusi värve😊
Kuna üks karp pliiatseid oli spets Manga stiilis joonistuste jaoks komplekteeritud, siis otsustasin, et teen katsetuseks midagi teistmoodi ja proovin ka siis lõpuks selle Manga stiilis joonistamise ära... Sedasi lampi ja otse peast ei osanud kohe miskit joonistama hakata ja tahtsin ikka, et mingigi pilt oleks silme ees olemas, millest juhinduda ja näpuga natuke järge ajada, seega asusin neti avarustest otsima sobilikku pilti oma katsetuseks. Lõpuks jäin pidama selle pildi peal...
Kuna aga ma päris täpselt sama asja siiski teha ei tahtnud, muutsin natuke neiu ja kassi välimust ja tulemust ning joonistamise käiku näeb siis siin 😊
Kellele see liikuv pilt joonistamiskäigust ajab silmad krõlli, siis saab siit altpoolt rahulikult ise vaadata igat pilti eraldi 😉 (Mõne alumise pildi peal on näha, kuidas erineva nurga alt hakkavad kassi silmad natuke helkima.)
                                    
Portree "Tüdruk ja kass"
Värvipliiatsid /A5

Vahepeal ronis mulle lauale keset joonistamist üks mu kassidest ja nõudis pai saamist, nagu öeldes, et: "mida sa siin jälle joonistad?! Tee parem mulle hoopis pai!"😺
   

Kommentaare ei ole: